Jak zorganizovat práci doma i v zaměstnání? Uchazečům o práci pomůže bezplatný seminář

Hanácké království podporuje zaměstnanost. Tak zní název projektu, jehož hlavním cílem je snížení nezaměstnanosti a pomoci zvolené cílové skupině ke vstupu, návratu nebo udržení se na trhu práce. Projekt je zaměřen na individuální přístup, ambulantní a terénní pracovní a kariérové poradenství a na nabídku cílených seminářů. Jeden takový se uskuteční 7. října v Grygově u Olomouce a bude zaměřen na sebeřízení a time management.

Seminář zaměřený na přístup k organizaci práce v profesním i osobním životě a definování osobních i profesních cílů je určen převážně uchazečům o zaměstnání nebo osobám vracejícím se na trh práce po návratu z rodičovské dovolené. Jeho absolventi se dozví také podrobnosti o strategiích dosahování stanovených cílů a priorit nebo tvorbě efektivních návyků při práci.

„Seminář vám umožní uvědomit si vlastní možnosti a rezervy a nastartovat pozitivní změny v řízení vlastního já. Naučíte se lépe hospodařit s časem a dosahovat vnitřní rovnováhy. Důležité je se naučit efektivně hospodařit s časem, dosahovat stanovených cílů a umět se rozhodnout o prioritách,“ zve k semináři koordinátorka projektu Tereza Říhová.


Vzdělávací seminář na téma Sebeřízení a time management se uskuteční 7. října do 9 do 17 hodin v prostorách obecního úřadu v Grygově. Seminář proběhne zdarma, je třeba si však kvůli omezené kapacitě rezervovat své místo na mailové adrese rihova@hanacke-kralovstvi.cz nebo telefonicky na 776 878 685.


Každý z účastníků si odnese výukové materiály a certifikát o absolvování semináře. Seminář je zdarma, financován z prostředků ESF, prostřednictvím Operačního programu zaměstnanost. Během semináře bude zajištěno drobné občerstvení a bude možno využít i hlídání dětí, které budou po dobu semináře v dětské herně.

Související články

Nejpopulárnější